ارسلان فتحی پور
ارسلان فتحی پور

ارسلان فتحی پور

تطهیر

فتحی پور در راه ارتقای موقعیت شغلی دامادش جهاد و استیضاح می کند!

در حالیکه یک سایت خبری با افشاء نامه ای از اقدام صریح احمدی نژاد برای پارتی بازی یک نماینده پرده برداشت و نوشت: اگر برایتان این سوال مطرح است که چرا وضعیت اداره کشور به این شکل است، چرا دولت این طور عمل می کند؟ و چرا مجلس در قبال آن چندان کاری انجام نمی دهد؟ این گزارش را بخوانید.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم پس از آنکه داماد وی به عضویت هیات مدیره یکی از شرکت های مهم وزارت صنایع در نیامد، وزیر صنایع را آماج سنگین ترین حملات خود قرار داده است.
همزمان با این تقلاها، ارسلان فتحی پور علیه وزیر صنایع مصاحبه کرده و او را حتی در حد مدیر یک مرکز کوچک نیز ندانسته و گفته: از نظر ما ایشان اصلا توانایی مدیریت یک مکان و جامعه کوچک را هم ندارد و ما قطعا بحث استیضاح غضنفری را با ابزاری که مجلس دارد ، کلید خواهیم زد. 

و اینچنین است که ارسلان مدیحه سرای دولت احمدی نژاد و وزیر صنعتش یکدفعه بخاطر عدم توجه وزیر اسبق صنعت به زیاده خواهی هایش عصبانی شده و در مصاحبه ای می گوید وزیر قدرت اداره یک مکان کوچک را ندارد و باید استیضاح شود! 

 

  

جناب وزیر هم که از این زیاده خواهی های امثال ارسلان بستوه آمده نامه ای به محمود خان ضد فساد می نویسد و از عملکرد این گروه از نمایندگان گلایه و شکوه می کند.  

اسفندیار از قول احمدی نژاد می نویسد هرچه ما گفتیم تو هم انجام بده!
    

اسفندیار خان هم از قول احمدی نژاد می نویسد فضولی موقوف هرچه ما گفتیم تو هم انجام بده البته از طریق ما!

این است که داماد ارسلان با همه بی تجربگی اش با رانت پدر زن پله های مدیریت را ده ده تا پیموده و اول می شود مدیر شرکت ایدم تبریز و بعد مدیر ...!!! 

  

 

 

و سرانجام بدلیل بده بستان هائی که میان دولت و بعضی از روسای کمیسیون های مجلس وجود دارد  آقا داماد ارتقای شغلی یافته و می شود مدیر دخانیات کشور و دولت فسادستیز احمدی نژاد اینگونه به فساد در کشور خاتمه می دهد. یعنی یک نماینده دیپلمه اکنون دانشجوی دکترا است و دامادش هم ...!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.